Reklamace a vrácení
Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.
Zásilka je poškozená
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonní číslo +420 605 337 238 nebo e-mail info@cistedrevo.cz - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
Zboží nebylo dodáno kompletní
Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon 604 534 437 nebo e-mail info@cistedrevo.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.
Produkty vám nevyhovují
Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět.
Informujte nás telefonicky - +420 605 337 238 nebo e-mail info@cistedrevo.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:
ČistéDřevo s.r.o.
Těšínská 1529
Šenov 739 34
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte na naši zákaznickou linku, kde vám rádi poradíme. Telefon je +420 605 337 238 a zastihnete jej každý pracovní den od 7:30 do 15:30 hodin.